Damelaget

Vi har tilbud for alle damer som ønsker å holde seg i fysisk aktivitet ved å spille innebandy.

damer1
damelag

Venninnebandy

Torsdag 1930-2100

Ellingsøyhallen

Alle er velkomne uansett ferdighet og erfaring.

Vi har køller til utlån, så ta med rene joggesko og klær du kan trene i.

Facebook gruppe

Fellestrening

Tirsdag 1930-2100

Ellingsøyhallen

På tirsdager har vi trening sammen med herrelaget, hvor det er like mye fokus på det sosiale som det spillemessige.

Seriespill

Det er flere klubber i Møre og Romsdal med rene damelag. Det jobbes med å få på plass en egen serie for damer.

Det er også mulig for de som måtte ønske det å delta i serien med herrelaget. Andre klubber og Ålesund Hurricanes deltar med damer til vanlig.

Bli Medlem

Etter å ha deltat på 3 treninger må man melde seg inn i Ålesund Innebandy Klubb. Dette gjør man ved å legge inn informasjonen sin i skjemaet til høyre eller ved å bruke MinIdrett.

Medlemskontigenten er på 200 kr for de over 18 år. Det vil også komme en treningsavgift i tillegg .